חשיבות כרטיס ר"ם

כרטיס ר"ם להקדים מידע לרפואה!

כרטיס ר"םעשוי אף להציל חיים.

כרטיס ר"םכרטיס המידע הרפואי – זמין, מיידי, מהיר ואמין.

חשוב ביותר! גם אם אתם בריאים, אין הצוות הרפואי יודע על כך.
כרטיס ר"םחוסך דקות קריטיות ומונע בדיקות מיותרות ונזקים מיותרים.

כרטיס ר"ם ישרת אותך גם בעת פניה לכל רופא בארץ ובחו"ל.

א. מידי יום מגיעים אל חדרי המיון ברחבי הארץ חולים אשר אינם מסוגלים לספק לצוות חדר המיון מידע חיוני הדרוש לצוות זה כדי להתחיל מידית במתן הטיפול הדרוש. מצבים אלה שכיחים ביותר בתאונות דרכים, בתאונות עבודה, פיגוע או כל אירוע בו מגיע/ה החולה בחוסר הכרה, הלם, חרדה, אלצהיימר או אף בחוסר ידע ברור ו/או מושלם לגבי מצב בריאותו. כתוצאה מהעדר מידע זה, מתבזבז זמן יקר ולעיתים יקר מדי, עד אשר מקבל צוות חדר המיון את המידע הדרוש לו, אם באמצעות בדיקות הנעשות באותה עת ואם על ידי כך שקרוב משפחה (אשר לעיתים אינו נמצא כלל עם החולה) מספק מידע (אשר לעיתים אינו מספיק).

ב. לעיתים קורה הגרוע מכל, כאשר בהיעדר המידע החיוני ומתוך רצון להרוויח דקות קריטיות, מטופל החולה בדרך אשר היא עצמה מהווה לגביו סכנת חיים, כגון חולה המטופל בתרופה אשר הוא רגיש לה.

ג. כאשר פונה חולה לרופא מקצועי, או לכל רופא שאינו רופאו הקבוע, עלול הרופא (בהיעדר מידע רפואי נוסף) לרשום לחולה תרופה אשר אסור לחולה לקחתה.

ד. רוב היוצאים לחו"ל דואגים לבטח עצמם בביטוח רפואי. אך בעת אירוע רפואי, חשוב לרופא ו/או לבית החולים המטפל, לקבל דווקא את הרקע הרפואי של המטופל. קל לדמיין את המצב הנוצר בהיעדר זמינות של מידע זה. הזמן שיחלוף עד השגת המידע מהארץ עלול לגרום נזק בריאותי וכספי.
כרטיס ר"ם הוא המענה היעיל ביותר.

ה. זאת ועוד, בכל עת בה מבוצעת בדיקת א.ק.ג., יש צורך חשוב להשוות את תוצאותיה עם בדיקת א.ק.ג. קודמת. הדבר חשוב מאוד גם אצל מי שבריא לחלוטין. שכן, בדיקת א.ק.ג. המופיעה על גבי כרטיס ר"ם נותנת תמונה על מצב הלב של החולה בעת רגיעה (אותה עת בה נעשתה הבדיקה לצורך הנפקת כרטיס ר"ם). העדר א.ק.ג. להשוואה, מקשה לעיתים על הצוות הרפואי לקבל החלטות חשובות ביותר לגביך. החברה מבצעת בדיקת א.ק.ג. בפורמט ייחודי לחברה המותאם להדפסה על גב כרטיס ר"ם.

באמצעות טכנולוגית הברקוד הדו-מימדי הטבועה בכרטיס, ניתן לקבל ישירות לצג הטלפון הנייד, גם את המידע הרפואי של בעל הכרטיס, כפי שהוא מאוחסן ומעודכן בתיק ר"ם שלו.

כרטיס ר"ם – היחיד המשלב טכנולוגיה זו ולכן גם המתקדם, האמין והמהיר ביותר בתחום העברת מידע רפואי.